CTIEZ'S BLOG

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Friday, 24 April 2015

Cara Order Shaklee

with 0 Comment

1. Melalui ONLINE (Esell)

Nak order secara online sendiri boleh klik Logo di bawah ni:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4a79a7ede1f5c12290122e93a1331a7e

Anda boleh follow step by step melalui entry ini. Klik untuk fahami ESELL.
Perlu bantuan saya boleh hubungi melalui sms/whatsap : 016-9338944..;-)

2. Melalui SAYA

Nak saya orderkan untuk anda??

  • PILIH Produk SHAKLEE.

  • HUBUNGI saya melalui sms/whatsap : 016-9338944

  • BANK IN / TRANSFER bayaran ke akaun RHB Bank 107028-0101XXXX(Hubungi saya untuk dapatkn no acc yer..). Termasuk kos penghantaran rm10 (semenanjung) / rm20 (sabah sarawak).

  • MAKLUMKAN BUKTI PEMBAYARAN kepada saya melalui sms/whatsap : 016-9338944. Beserta maklumat nama penuh, alamat penghantaran dan no. tel.

  • PENGHANTARAN akan melalui perkhidmatan kurier seperti POS LAJU / G-DEX yang akan mengambil masa 2 - 4 hari (waktu bekerja).

  • MAKLUMKAN saya sekiranya telah sampai kepada anda untuk saya 'guide' aturan pemakanan dan terima kasih kerana sudi membeli dengan saya.. ;-)


Perhatian!!
Kos Penghantaran dan Keahlian Shaklee adalah PERCUMA sekiranya pembelian anda melebihi RM 600 dalam satu resit yer..
Terima kasih kerana membaca Cara Order Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Visitors

Connect With Us

Popular Posts

My Blog List

There was an error in this gadget

Search This Blog